חנות וירטואלית

טיפים שישדרגו כל חנות וירטואלית ויקפיצו את המכירות

חנות וירטואלית הנה מסוג האתרים היותר פופולריים שיש כיום. אנשים רבים רוכשים מוצרים דרך האינטרנט ויותר אנשים יעשו את זה ככל שהזמן יעבור. למעשה, מדובר באפשרות הנוחה ביותר עבור אנשים רבים, שיכולים לעשות השוואת מחירים בלחיצת כפתור, לקבל פרטים והמחשות של המוצר ולהזמין אותו על דלת ביתם, או לכל הפחות לסניף הדואר המקומי. בין אם יש לכם עסק פיזי ורוצים לבנות לו אתר חנות או שאתם מעוניינים בפתיחת מיזם של חנות וירטואלית משלכם אתם רוצים ללמוד כיצד להגדיל בו את המכירות בצורה משמעותית ולהגדיל את ההכנסות שלכם.

טיפ 1 – תצוגת המוצר:

הטיפ הראשון שלנו מתרכז במוצר עצמו. המוצרים הם הלחם והחמאה של האתר שלכם ולכן מלבד טיב המוצרים ומחירם חשוב גם להציג אותם באתר כראוי. השתמשו בתמונות חדות ומקצועיות (אם אפשר תמונות סטודיו או לבצע עריכת פוטושופ) ולהבליט את התצוגה שלהם כמובן מבלי לערוך את המוצר עצמו (הלקוח צריך לקבל מוצר הדומה לזה שמוצג בתמונה). המחישו את המוצר בצורה טובה יותר גם באמצעות סרטון הצגה של המוצר מה שיעזור לכם להגדיל את המכירות של כל מוצר שיוצג כך.

טיפ 2 – חוות דעת:

חוות דעת הן חלק חשוב מאתר החנות שלכם. שימו לב שחוות הדעתן שלכם צריכות להיות כאלה שאינן מוטלות בספק. כלומר, כאלה שככל הנראה לא זייפתם בעצמכם על מנת לקדם את עצמכם. כיצד עושים זאת? פשוט מבקשים חוות דעת אמיתית מלקוחות אמיתיים שלכם. אם אתם חנות חדשה אתם יכולים לשלוח דוגמאות של המוצרים שלכם בחינם על מנת לקבל חוות דעת או לא לכלול חוות דעת כלל באתר עד שיהיו לכם כאלה. כדאי לצרף תמונה/סרטון של בעל ההמלצה ולא רק המלצה כתובה בטקסט.

טיפ 3 – מחירים הם חלק חשוב מכל חנות וירטואלית ואתם לא רוצים לוותר עליהם:

אתרי חנות וירטואלית המציגים ללקוחותיהם את המחירים של המוצרים נוטים למכור יותר מאתרים שאינם מציגים את המחירים. זוהי פשוט פונקציה של השוואת מחיר שאנשים יכולים לעשות וחוסכת להם זמן ומאמץ לפנות אליכם ולחכות לתשובה. כמו כן חשוב לכלול במחירים לכל הפחות את עלויות המכס והמסים כדי שלא יהיו פערים בין המחירים של המוצרים שהלקוחות רואים בעת ההוספה של המוצרים לעגלה לבין המחיר הסופי בעמוד התשלום.

אהבתם?

שיתוף בfacebook
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בtwitter
שיתוף בטוויטר
שיתוף בemail
שיתוף באימייל
שיתוף בwhatsapp
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

דילוג לתוכן